niedziela, 3 kwietnia 2016

Przywitanie po raz setny? Dlaczego nie!

Witajcie kochani! 
Dawno mnie tu nie było i jakoś nie biła ode mnie potrzeba odświeżenia bloga. Niektórzy wiedzą, że to już moje "X" podejście do prowadzenia tej strony. Teraz jednak mając na swoich półkach same perełki muszę się z kimś podzielić wrażeniami. A najlepiej dzieli mi się je z wami, takimi jak ja molami książkowymi!
Chcę zacząć wszystko od nowa, więc postanowiłam usunąć stare posty i mieć tak zwaną "czystą kartę". Systematyczność to cecha, którą pragnę sobie przyswoić, aby nie popełniać błędów tak jak za każdym podejściem do bloga. Planuję trochę zmian względem postów, być może wyglądu i oczywiście siebie. Nie mogę Wam złożyć obietnicy, że moje wpisy będą regularne i częste, ponieważ boję się, że nie dotrzymam danego słowa. Jednak mogę przysiąc że postaram się aby tak było.
Mam nadzieję, że moi stali czytelnicy wybaczą mi przerwę jaką zrobiłam i nadal będą mnie odwiedzać. Myślę też, że swoją pozytywną energią i pracą przyciągnę nowe osoby zakochane po uszy w książkach! 
To chyba wszystko co chciałam Wam przekazać we wstępnym poście. 
Zaczytanego dnia! :))

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że w końcu Ci się uda. :) Czekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń